Lektorė R. Poškutė-Gruen demonstruoja taivaniečių liaudies dainos „Hei io io“ įvairius mokymo(-si) būdus: nuo melodijos iki šokio. Kaip žaismingai mokyti? Kaip pritaikyti [...]
Lektorė R. Poškutė-Gruen demonstruoja serbų l. d. „Katė“ įvairius mokymo(-si) būdus. Kaip žaismingai mokyti? Kaip pritaikyti veiklą vaikų įvairovei? Kaip skatinti teigiama [...]
Pranešime aptariamos E. Gordono muzikinės metodikos mokymosi pakopos: patyrimas, mėgdžiojimas, perpratimas. Autorė paaiškina svarbias sąvokas: chronologinis ir muzikinis a [...]
Autorė pateikia E. Gordono muzikinio metodo pagrindinius aspektus: dermės, toniniai ir ritminiai dariniai, judesio teorija, daugiabalsiškumas. Tarptautiniu mastu žinoma pe [...]
Autorė paaiškina, kodėl judesys yra svarbus mokant muzikos, kaip judesys susijęs su muzikalumu, kokie judesiai naudotini, kaip veikia „trejybė“: kvėpavimas, balsas, judesy [...]
Dr. Ciro Paduano (Italija) praktinis seminaras pedagogams, kuo ir kaip užpildyti pažinimo procesą, kaip didaktiką paversti spektakliu. Kūno perkusija – centrinė dr. Ciro P [...]
Wendy H. Valerio (JAV) veda mokytojams seminarą, kuriame supažindina su autorine muzikos mokymo sistema, paremta E. Gordono, C. Orffo, Kodaly, R. Labano bei modernaus šoki [...]
Michael Siefke (Vokietija) seminare mokytojams demonstruoja ritminę praktiką įvairiais mušamaisiais instrumentais: supažindina su elementariais grojimo būdais, taikytinais [...]
Autorius demonstruoja kūno perkusijos, ritmavimo, dainavimo kanonu, grojimo ir improvizavimo mušamaisiais instrumentais pratybas. Minėtas veiklas sujungia į vieningą proje [...]
Dr. E. Gordono metodas pabrėžia vaikų socializacijos, kontaktavimo svarbą pamokoje. Aktyvinti vaikų dėmesį pasitelkiama išraiškinga balso ir judesio artikuliacija, reagavi [...]
Natacha Sigmund (JAV) praktiniame seminare mokytojams aptaria muzikinių darinių reikšmę E. Gordono muzikos mokymo sistemoje. Paaiškina bei demonstruoja judesio teoriją ir [...]
Pamokoje akcentuojami svarbiausi E. Gordono metodo aspektai: melodinės, ritminės ir harmoninės klausos lavinimas naudojant muzikinius darinius ir D-T harmonines funkcijas. [...]