R. Poškutė-Gruen (Vokietija) praktikumas „Kelionė su pentatonika ir daugiau“ (ištrauka).
Lektorė R. Poškutė-Gruen demonstruoja serbų l. d. „Katė“ įvairius mokymo(-si) būdus. Kaip žaismingai mokyti? Kaip pritaikyti veiklą vaikų įvairovei? Kaip skatinti teigiamas emocijas per muziką? Kaip sukurti veiklą, kurios metu ugdomi vaikų muzikiniai gebėjimai? Kaip sukurti veiklą, kurios metu vaikai dainuoja, šoka, groja, muzikuoja, klausosi muzikos, susipažįsta su elementaria muzikos kalba, mokosi savarankiškai improvizuoti, kurti muziką?
Lektorė R. Poškutė-Gruen demonstruoja serbų l. d. „Katė“ įvairius mokymo(-si) būdus. Kaip žaismingai mokyti? Kaip pritaikyti veiklą vaikų įvairovei? Kaip skatinti teigiamas emocijas per muziką? Kaip sukurti veiklą, kurios metu ugdomi vaikų muzikiniai gebėjimai? Kaip sukurti veiklą, kurios metu vaikai dainuoja, šoka, groja, muzikuoja, klausosi muzikos, susipažįsta su elementaria muzikos kalba, mokosi savarankiškai improvizuoti, kurti muziką?
„Visais laikais vaikai iš tiesų nemėgo mokytis, jie visada mieliau žaidžia, o ne mokosi, ir jeigu mes nuoširdžiai atsižvelgtume į jų interesus, sudarytume jiems sąlygas mokytis žaidžiant, tai galiausiai jiems net atrodytų, kad jie patys sukūrė savo vaikiškus žaidimus. Tai tinka bet kokiems gebėjimams ugdyti, o ypač – muzikiniams“. (Carlas Orffas)
ŠALTINIS: Tarptautinė muzikinio ugdymo mokslinė, praktinė konferencija „Vaikas ir muzika“ (B. Dvariono muzikos m-kla, Vilnius), 2011 m.
Parašykite komentarą