Natasha Sigmund (JAV) praktinis seminaras „Muzikinių darinių reikšmė E. Gordono muzikos mokymo sistemoje“.
Natacha Sigmund (JAV) praktiniame seminare mokytojams aptaria muzikinių darinių reikšmę E. Gordono muzikos mokymo sistemoje. Paaiškina bei demonstruoja judesio teoriją ir praktiką, pagal E. Gordoną ir R. Labaną. Autorė aptaria R. Labano kinestetikos modelį, judesio elementų charakteristikas ir praktiškai pateikia pavyzdžių, kaip jie funkcionuoja drauge su muzika. Pateikiama vaikams suprantamų žaidybinių situacijų.
Natacha Sigmund (JAV) praktiniame seminare mokytojams aptaria muzikinių darinių reikšmę E. Gordono muzikos mokymo sistemoje. Paaiškina bei demonstruoja judesio teoriją ir praktiką, pagal E. Gordoną ir R. Labaną. Autorė aptaria R. Labano kinestetikos modelį, judesio elementų charakteristikas ir praktiškai pateikia pavyzdžių, kaip jie funkcionuoja drauge su muzika. Pateikiama vaikams suprantamų žaidybinių situacijų.
Šaltinis: Tarptautinė muzikinio ugdymo mokslinė-praktinė konferencija „Nuo garso prie ženklo, nuo balso prie instrumento“ (Vilniaus Jėzuitų gimnazijos salėje), 2005 m.
Parašykite komentarą