Dr. Beth M. Bolton (JAV) pamoka su vaikais iki 3 metų ir jų tėvais.
Dr. E. Gordono metodas pabrėžia vaikų socializacijos, kontaktavimo svarbą pamokoje. Aktyvinti vaikų dėmesį pasitelkiama išraiškinga balso ir judesio artikuliacija, reagavimas į vaikų balsines, emocines, judesio reakcijas, jų imitavimas/pamėgdžiojimas. Naudojami „tekantys“ judesiai, melodinių ir ritminių darinių kartojimas/imitavimas, sudėtinių ritmų ir skirtingų stilių melodijos
Dr. E. Gordono metodas pabrėžia vaikų socializacijos, kontaktavimo svarbą pamokoje. Aktyvinti vaikų dėmesį pasitelkiama išraiškinga balso ir judesio artikuliacija, reagavimas į vaikų balsines, emocines, judesio reakcijas, jų imitavimas/pamėgdžiojimas. Naudojami „tekantys“ judesiai, melodinių ir ritminių darinių kartojimas/imitavimas, sudėtinių ritmų ir skirtingų stilių melodijos
Šaltinis: Tarptautinė muzikinio ugdymo mokslinė-praktinė konferencija „Nuo garso prie ženklo, nuo balso prie instrumento“ (Vilniaus Jėzuitų gimnazijos salėje), 2005 m.
Parašykite komentarą