Dr. Alison Reynolds (JAV) muzikos pamoka su 4 – 5 m. vaikais.
Pamokoje akcentuojami svarbiausi E. Gordono metodo aspektai: melodinės, ritminės ir harmoninės klausos lavinimas naudojant muzikinius darinius ir D-T harmonines funkcijas. Laisvo judesio, gebėjimo improvizuoti ir muzikinės atminties lavinimas per žaidybines veiklas. Didžiųjų ir mažųjų (makro-mikro) smūgių pojūčio pažinimas.
Pamokoje akcentuojami svarbiausi E. Gordono metodo aspektai: melodinės, ritminės ir harmoninės klausos lavinimas naudojant muzikinius darinius ir D-T harmonines funkcijas. Laisvo judesio, gebėjimo improvizuoti ir muzikinės atminties lavinimas per žaidybines veiklas. Didžiųjų ir mažųjų (makro-mikro) smūgių pojūčio pažinimas.
Šaltinis: Tarptautinė muzikinio ugdymo mokslinė-praktinė konferencija „Nuo garso prie ženklo, nuo balso prie instrumento“ (Vilniaus Jėzuitų gimnazijos salėje), 2005 m.
Parašykite komentarą